Darabont vs. Lucas

2007. április 25. 15:19 - sixx 3 komment

Frank Darabontot ha másért nem is, de a Remény rabjaiért mindenképpen kötelező szeretni, egy első perctől az utolsóig zseniális film volt, és kész. Másrészt ő volt az Ifjú Indiana Jones kalandjai című sorozat egyik fő írója, így eléggé otthonosan mozog az Indy mitológiában, ami mégsem volt elég ahhoz, hogy forgatókönyv-tervezete elnyerje George "pénzéhes" Lucas tetszését. A jelenleg a The Mist című filmen dolgozó rendező az mtv.com-nak adott interjúban elmondta, hogy egy éven át melózott az Indy4-en, és most így utólag egy elfecsérelt évnek tartja az egészet, hiszen Lucas visszahajította azt amit írt, pedig annak idején szép reményeket fűzött ehhez a melóhoz.

Egy éven át húztam az igát, Steven Spielberggel szinte napi kapcsolatban voltam, és egyeztettem mindent, majd a végén beadtam egy olyan forgatókönyvet, amire nagyon büszke voltam. Szerintem kiválóan sikerült, és ebben Steven is megerősített. Erre tessék, Lucasnak nem tetszett, és kihajították az egészet, úgy ahogy volt. Meg is mondtam neki, hogy nem normális dolog amit csinál, de rá sem bagózott. Tudják mit? Leszarom, hogy mit gondol George Lucas, nekem az számít, hogy Stevennel nem romlott meg a kapcsolatunk.

Eh, kemény szavak ezek, kérem szépen, de valahol megértem Darabontot, nem egy elsőfilmes nyikhajról van szó, ráadásul a Star Wars I-II-III után Lucas jobb, ha bekussol, mert kiderült, hogy már kurvára nem tud filmet rendezni vagy megírni.

Címkék: beszól

A bejegyzés trackback címe:

https://roziamoziban.blog.hu/api/trackback/id/tr9363374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sitrep 2007.04.25. 18:54:00

ráadásul még magyar származú is, azért is lehet szeretni :)

Toymao 2007.04.25. 20:47:56

Lucas ma már csak mégegybőrlehúzásban és gusztustalan tokanövesztésben jeleskedik.

Gallion 2007.05.03. 20:19:58

Pfff... Frank Darabont azért jó sok szart irt. Az ep.3 meg kurva jó volt... jobb bárminél amit Darabont valaha csinált.
süti beállítások módosítása