Filmparódia: LOTR

2007. február 08. 10:13 - sixx 6 komment

Most majd mindenki megkövez jól, de én rühelltem a LOTR trilógiát, unalmasnak, bugyutának és gyerekesnek tartottam a kismillió különleges effektel együtt. Nem az a bajom, hogy a könyv jobb (persze, hogy jobb), hanem az, hogy a film maga szar. Biztos egyedül vagyok ezzel a véleményemmel, de mindegy, nekem pl. ez a kis paródia jobban bejött, mint a film.

Címkék: youtube vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://roziamoziban.blog.hu/api/trackback/id/tr8434058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asztrov 2007.02.08. 12:20:30

perszehogy... ez a műsor se jöhetett volna létre, ha nincs a trilógia.
amúgy mindenkinek szíve joga, mire veri, én speciel először se köpni se nyelni nem tudtam (a lotról van szó), másodszorra végigröhögtem, harmadszorra végigtekertem... szóval úgy jártam el, mint ezek a csávók, meg gondolom te is sixx, míg a lotrral kapcsolatos meggyőződésedre jutottál. (gondolom láttad, úgy/azért fikázod...) de ehhez mindenképen kellett a pater jackson "fércműve"

asztrov 2007.02.08. 12:22:18

vagy másképpen: énmá huszonöt éve szívom ezt a szart, mégse szoktam rá...:P

maybach 2007.02.08. 17:40:39

Télleg jó paródia, de a LOTR miatt kaptál egy fekete pontot. LOTR jó.

Szkítör 2007.02.08. 19:33:24

igen igen igen!!!!! végre találtam még1 egy embert ebben az univerzumban aki valami hihetetlenül gyűlöli és ki nem álhatja ezt az übersz*r és gagyi, és gyerekes, unalmas és béna baromságot amiért a fél világ odavan.Köszönöm!!!!
az 1 dolog hogy gagyik bene a szereplők, na de 90-es évek conan és hercules akciójelenetetit idéző erdei kardozások, a beszélő fákal való félórás gyaloglása mezőn át, valamint az beszélő animált embrió (gollam vagy ki a gyász) meg a nagyon fürtös és nagyon koszos lábú és idétlen nevű barátai akik mindig csak a hegyre mennek fel.....emellett az animáció is gyenge, olyan mint 1 számítógépes játék. szal nem értem mi ebben a jó, szerintem nézhetelen, nem is láttam 1 részt se, caask sajna részleteket, de az is sok volt. mindenesetre örülök hogy nem vagyok ezzel egyedül....megnyugodtam, léteznek még olyanok akik nem dölnek be ilyen potter és tásai sz*roknak :-)

Sitrep 2007.02.08. 22:42:36

valóban bugyuta és gyerekes... ez a paródia, imho, de ismétlem IMHO
mindenkinek más, nincs ezzel baj, nem értem mért kéne meggyőzni bárkit bárkinek az igazával

dwight 2007.02.09. 00:20:58

hát sztem ez a gyerekes és kurvaszar...
süti beállítások módosítása