Today we dine in hell!

2006. október 06. 09:16 - sixx 5 komment
Ha valaki ennél jobb trailert talál valahol, szóljon. Istenkirály film lesz a 300, Spárta, perzsák, hősök, vér, csata, kurvajó zene. Tessék lecsekkolni, megéri. Itt egy korábbi trailer is, szarabb minőségben, de legalább annyira ütős.
Címkék: filmhír hype

A bejegyzés trackback címe:

https://roziamoziban.blog.hu/api/trackback/id/tr6815724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinsdale 2007.01.30. 18:18:25

Szia sixx!

1 kérdés: nem azt mondja, hogy we dine in hell?

nem kötözködöm, annyira nem tudok angolul, de ennek talán több értelme van (a pokolban már eleve halottak, nem?)

+ ez tipikus ógörög klisé: este már Hádésszal/a Hádészban vacsorálunk

Dinsdale 2007.01.30. 18:22:52

amúgymeg: november-december környékén mutatta meg az egyik haverom a trélert, és teljesen összeomlottam, amikor megtudtam, hogy még jópár hónap van hátra a bemutatóig. állat film lesz

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.30. 18:31:52

lehet, én die-nak hallom ki, de majd megfigyelem még jobban eccer. istencsászár film lesz.

Sitrep 2007.01.30. 22:10:17

dine az, persze
Bevallom először én is die-t hallottam, de gyanús volt, úh kicsit utánanyomoztam. Dine.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.31. 09:46:13

na meghallgattam az összes trélert, nektek van igazatok. mea culpa, gentlemen.
süti beállítások módosítása